Workshops der fremmer jeres kommunikation

Kommunikation er det lim der får samarbejde, udvikling og motivation til at hænge sammen. Gennem den interne og eksterne kommunikation formidler vi det vi tror på og er optagede af. Det giver andre mennesker lyst til at hjælpe og arbejde sammen med.

Ønsker du at andre skal følge dig, skal din kommunikation være åben og inviterende. Du skal gøre det samme, som du siger. Ønsker du at opbygge en arbejdsplads, hvor alle er involveret i at forbedre, servicere og eksperimentere, har du brug for at skabe et rum hvor dette bliver aftalt og trænet.

Kommunikations workshops

I de kommunikations workshops ARTS in BUSINESS afholder bygger vi på disse principper. Vi skaber involverende processer hvor alle er aktive og bidrager til den fælles dagsorden. Det giver motivation og ejerskab og et rum med energi og begejstring.

Lad os tage et indledende uforpligtende møde, hvor vi sammen undersøger om vi kan finde en spændende måde at skabe kommunikations workshops, så den passer til netop din arbejdsplads, din problemstilling og den effekt du ønsker for din kommunikation. Ring til Lene Bornemann på +45 22 40 21 80 eller mail.

Samtalens kunst – anerkendende lytning og dialog

kreativ dialog

Teamwriting
– ind
i arbejdsglæden

ændre vaner ved hjælp af kreativ skrivning

Aktiv lytning – som udgangspunkt for den gode dialog

nysgerrighed

Nærvær – at være til stede i nu’et – og fordelen ved det

Tillidsfuld kaffepause

Se de lyse sider – træning af den nysgerrige dialog

Empati – med blik for de andres virkelighed

Assertion – Jeg vil gerne forstå hvad du mener, hvis du vil forstå hvad jeg mener

Den gode samtale, skulder ved skulder, samtale om noget konkret, synligt. God kommunikation.

Storytelling – redskab og input til hvilke historier kan vi fortælle – hvilke fordele skaber det?

Billedsprog – lad billeder hjælpe jeres samarbejde på vej  – hvordan arbejder jeg/vi?